گلکسی S6 مجهز به پردازنده‌ی 64 بیتی، صفحه‌ی نمایش 4K و 4 گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود
نوشته شده توسط : ali
پس از معرفی و عرضه‌ی گلکسی‌نوت 4 سامسونگ، حال نوبت به پرچمدار بعدی سامسونگ رسیده که گلکسی S6 است.

پس از معرفی و عرضه‌ی گلکسی‌نوت 4 سامسونگ، حال نوبت به پرچمدار بعدی سامسونگ رسیده که گلکسی S6 است. براساس اطلاعات رسیده از کره‌ی جنوبی، سامسونگ اقدامات لازم برای آغاز تولید نسل جدید تلفن‌هوشمند را آغاز کرده است.

معمولا سامسونگ نسل جدید تلفن‌های‌هوشمند سری S خود را در میانه‌های سال میلادی یعنی مصادف با برگزاری کنفرانس موبایل بارسلون معرفی می‌کند، اما شایعات مطرح شده احتمال معرفی این تلفن‌هوشمند زودتر از موعد مقرر را مطرح کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ نیز با الگوبرداری از سونی در نظر دارد تا فاصله‌ی عرضه‌ی تلفن‌هوشمند پرچمدار خود را از بازه‌ی یک ساله کاهش دهد.

 براساس شایعات موجود گلکسی S6 از مشخصات فنی چون صفحه‌ی نمایش ۵.۳ اینچی از نوع سوپرAMOLED با رزولوشن 4K یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰ با قابلیت پردازش ۶۴ بیتی  و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد. همچنین باید به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در کنار سنسور Iris اشاره کرد که این محصول را به یک تلفن‌هوشمند با مشخصات فنی بالا تبدیل می‌کند.

با توجه به تغییر سیاست سامسونگ در حوزه‌ی طراحی انتظار می‌رود تا گلکسی S6 همراه با ظاهری جدید و بهره‌گیری از مواد غیرپلاستیکی روانه‌ی بازار شود، چراکه سامسونگ امسال نیز با عرضه‌ی گلکسی آلفا تجربه‌ی توسعه‌ی تلفن‌هوشمند با استفاده از فلز را آموخته است.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones





:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: